Friday, July 1, 2011

Løpetid!

Yes! Da har Safira gått inn i sin 3. løpetid (på 17. mnd)! Er egentlig veldig glad, for det betyr at ho ikke får løpetid i tiden rundt AG-konkurransen :) Også tenker jeg at det er mulig å utnytte denne tiden og bruke den med alle de utfordringene og forstyrrelsene som følger med. Setter større krav til meg som handler, også tror jeg at det vi får til nå blir veldig bra når løpetiden er over :)

Holder for tiden på med enkle hoppøvelser for å komme inn i dette gamet igjen. Varierer start, avstand, side, antall hinder, sving høyre og venstre samt mine posisjoner som handler. Har en lei tendens til å skal hjelpe ho over hindrene... Må tenke at dette skal ho klare på egenhånd, om jeg står helt opptil hinderet eller langt unna. Har antakelig like langt å gå med mine egne skills som handler...

Gjennomførte ei lita treningsøkt på banen i dag, og er fornøyd med fremgangen hos oss begge :) Safira har tydelig noe nedsatt treningskapasitet i disse løpetider, så vi gjør øktene færre og korterer enn normalt. Se treningslogg.

Ellers er det jo Millionfiskehelg i Salangen. Det betyr jo at mye tid blir viet til dette, og Safira får kvilt seg skikkelig opp frem mot neste uke. Da blir det full fart igjen :)


Visjon av dagen:
Utfordringer i trening gjør deg bedre!


Ellensnellen

No comments:

Post a Comment