Tuesday, July 12, 2011

En frem og to tilbake...

Kjenner at jeg blir litt utålmodig. Det---går---så---tregt---med---treninga! Her snakker man ikke om fremgang men tilbakegang... Det trengs mer enn en time yoga for å få tankene over i et positivt spor igjen.

Holder som sagt på med trening av innganger til slalom. Ho som tok de så flott i forige uke trur plutselig at de to pinnene som står der borte bare er til pynt. Prøver heller forskjellige andre "morsomme" ting for å få belønning. "Skal vi se, jeg prøver å legge meg... nei det var det ikke... kanskje gå på plass... eller stå på to... eller ..." Måtte bare avslutte treningen da jeg oppdaget at jeg faktisk ble litt irritert på morsomhetene hennes. Tror jeg trenger å ta ett skritt tilbake og analysere situasjonen før jeg starter på igjen, for akkurat nå føles det som om jeg må starte helt på nytt. Ett skritt frem og plutselig flere tilbake...

Så! Der har jeg fått sutra litt. I morgen vet jeg at lyset kommer på i tunnellen, og forhåpenligvis klarer vi å komme oss ut av åpningen i den andre enden. Da er det bare å planlegge frem mot neste trening, og det beste redskapet til det er å analysere siste økt og finne ut hva jeg gjorde forskjellig fra forige gang. Må ta med meg en notatbok når jeg legger meg, for det er ofte da at lure tanker klekkes ut ;) Ingenting er som en god natts søvn :) Også har jeg jo frisørtime i morgen tidlig! Se, der kom lyset på allerede ;-)


Ellensnellen

No comments:

Post a Comment