Sunday, July 3, 2011

Helt konge!

Å glede, for en flott dag med sol og fin temperatur! I dag har Safira fått seg en tur i skogen og en kort treningsøkt her i Løksebotn. Startet egentlig med trening, men ho var så ukonsentrert og mer opptatt av kleggen at vi avsluttet og gikk en tur i stedenfor. Da vi kom tilbake gjorde jeg noen justeringer på banen som var satt opp slik at vi kunne gå flere hopphinder etter hverandre. (Se treningslogg) Eksperimenterte med å gå mellom to ulike oppsett for trening av flyt og driv forrover mot neste hinder. Ho e bare helt konge! Gikk hinder etter hinder som om det var den enkleste ting i verden. Ble rent stolt :)

Det som er den største begrensningen er vel meg. Føler at jeg kommer til kort når det blir en smule mer komplisert. Må bruke mer tid på handlerteori og øving av fotarbeid, samt tørrtrene uten hund. Frem til jeg har dette under kontroll skal vi holde oss til det som jeg mestrer.


Visjon av dagen:
Det er lov å eksperimentere når det ligger en tenkt tanke bak.


Ellensnellen

No comments:

Post a Comment