Friday, May 27, 2011

... for hund og fedreland

Treningslogg

Har du sett på maken! Klarte ikke å la det være. Skulle jo ha gubben på sporkurs, men der kresja det selvfølgelig med jobb... Ja ja, tenkte nå jeg. Da får jeg ofre meg for folk og fe, hund og fedreland. Kan ikke si at jeg setter meg ned for å gråte av den grunn. Faktisk så gleder jeg meg masse. Det kommer til å bli helt digg! Men etter dette tor jeg det er på tide å bremse opp litt. Man skal jo bruke tid på å fordøye alt det nye man lærer, og samtidig få trent og utviklet videre både kunnskap og ferdigheter. Bra jeg dokumenterer etter hver slik at jeg kan gå tilbake for å repitere ved behov.

Dagen i dag startet tidligere enn vanlig. Vi er egentlig veldig sløve den første delen av dagen, så kommer vi oss mere mot slutten :)  Allerede da klokken passerte halv ti hadde jeg og Safira hatt oss en god økt med freespeed, tatt to treningsøkter med "sitt fra utgangsstilling", to økter "hold fast" med apportbukk av tre samt spist frokost nr 2 (det siste gjelder bare meg). Etter dette syntes Safira det var på sin plass med en god formiddagskvil, og jeg fikk gjort litt andre ting og tang.

Det ble ingen ettermiddagsøkt på ho i dag. Den måtte desverre vike for konfirmasjonsforberedelser. Og nå er det kveld og god natt, så håper vi på en flott dag i morgen for alle :)

No comments:

Post a Comment