Thursday, June 2, 2011

AG-trening :o)

Har hatt vår første AG-trening på lange tider. Kjenner at jeg virkelig har savnet dette. Selv om vi har vært aktiv på treningsfronten i forhold til andre typer treninger, er det liksom noe spesielt med AG. Fikk prøve Per-Eirik´s 2x2-slalom. Det var helt digg!

Siden sist vi trente AG observerte vi at Safira har sakket litt av på farten. Den gamle iveren og spruten i øvelsene var liksom ikke helt der. Hun har jo i denne tiden gått fra å være valp til å bli en roligere unghund, og dette kan være forklaringen på fenomenet. Da må jeg bare jobbe med å få opp farten igjen. Finne de rette knappene og trykke på.

Oppdager når jeg sitter her og skriver at jeg allerede har begynt å planlegge nye AG-økter med Safira. Men først skal vi gjøre oss ferdig med ABC-kurset hvor vi har eksamen på mandag. Det tror jeg kommer til å bli en utfordring, men går sikkert greit.

I morgen (senere i dag...) blir det igjen tilbake til grunnferdigheter, og da skal jeg også få ajourført treningsloggen.

No comments:

Post a Comment